wtorek, 1 kwietnia 2014

Stosik marcowy i podsumowanie


Oto nowości jakie przybyły mi w marcu:
1. "Torsje" Łukasz A. Zaranek
2. "Pamiętniki wampirów" L. J. Smith - 6 pierwszych części

Stosik może nie jest zbyt okazały, ale ostatnio ograniczam się z kupowaniem nowych książek bo mam ogromną ilość zaległych książek na półce i muszę trochę je najpierw nadrobić;)

A teraz podsumowanie.
Marzec jak na razie okazał się najgorszym miesiącem. Bo ilość przeczytanych książek wynosi 0. Jestem w połowie "Inferno". Tak udało mi się w tym miesiącu przeczytać tylko pół książki. No, ale każdemu może zdarzyć się gorszy miesiąc. Mam nadzieje że kwiecień będzie bardziej udany w kwestii czytania.
Nie tylko czytanie nie wyszło mi w tym miesiącu bo także zaniedbałam blog. Ilość napisanych recenzji na blogu wyniosła: 1. Obiecuję (przynajmniej będę się starać), że kwiecień będzie o wiele lepszy ;)

2 komentarze: