wtorek, 29 kwietnia 2014

Wyprzedaż książek + podsumowanie kwietnia.

Witam was. Minął kolejny miesiąc a ja nie dotrzymałam swojej obietnicy, którą złożyłam w zeszłym miesiącu, że będę więcej czytać i dodawać recenzji. Bo, tak jak w poprzednim miesiącu liczba napisanych recenzji wynosi 1. No, ale ostatnio mam sporo na głowie.

A co najważniejsze. Pozbywam się części książek z mojej prywatnej biblioteczki. Więc zapraszam was na aukcje na Allegro. A jeśli nie macie konta na allegro a chcieli byście którąś z książek to napiszcie na meila: biblioteczka.floo@gmail.com
Stopniowa będę dodawać coraz więcej książek więc zaglądajcie co jakiś czas :)

2 komentarze:

  1. Nie przejmuj się, na pewno niebawem będzie o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie to życie, pędzi dzień za dnie, na nic nie ma czasu...
    Super blog! Obserwuje i pozdrawiam a na allegro zajrzę :)

    Zapraszam do mnie http://anormalnyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń